The brave girl didn't kill the dragons. She rode them.

sobota 3. listopadu 2007

Henten Tamten


Ahoj tati,

je mi naprosto jasný že už ve všech mejch známejch musíš mít pravej bramborovej guláš - nebo spíš boršč? - tak jsem si řekla, že ti to trochu usnadním a ke každýmu ti něco málo napíšu, jo?

Last Edit: 11.12..2018



Jessie Carman
Tak tenhle klučina je téměř vždy k vidění s úsměvem na tváři, ale k tomu aby se ti naprosto od plic zasmál, se nemusí dlouho přemlouvat. Kdykoliv se někde rozsekám, většinou hodně brzo zaslechnu jeho typický smích. Začínám mít trochu pocit, jestli v tom nemá prsty.

Lea Grey
Kamarádka, se kterou jsem toho od prváku už hodně zažila. Kolikrát pomohla ona mě a já jí už ani nepočítám. Můj obřík a skvělá kapitánka famfrpálového týmu. Nezanedbatelnej člověk, bez kterýho by nebyl Mrzimor Mrzimorem a taky ta, co se nám snaží na kolej procpat skluzavku.
Zasnoubená!!!

Luisana Portwood
Sestřička, bez jejíž přítomnosti bych se brzo asi zbláznila. Cvok, se kterým se na koleji nikdy nenudím. Nejdůležitější člověk pod sluncem, milovník koček a draků - to se s mým Dragolandem musela naučit ♥. Vždy je tu pro mě, až se divím, že ji to stále baví poslouchat.
Moje čokoládová prefektka, a jedna z #PohromSvěta. Nedokážu si představit, co bych bez ní dělala.

Natalie Hatharray
Jednou na mě poštvala svou sovu a smála se mýmu panickýmu záchvatu. Přestože jsem jí odpustila, zapomenout se to nedá. 

Peter Garcia
Bráška, se kterým jsme stavěli armádu sněhuláků, kterou nám Yuki zničila a postavila si z toho necelej bunkr. Mohli jsme mít bodyguardy! Sice dočasný, ale 100% funkční! Teda, chtěla jsem říct 0,01%. Od druháku jsem o něm bohužel neslyšela, a abych řekla pravdu, mám o něj opravdu strach.
Další z těch, co mi na koleji skutečně chybí.

Ronnye Redwood
Bráška sportovec, starostlivej a pokud může, hrne se na pomoc. Občas má fakt parádně ztřeštěný nápady. Při flašce mě zavřel v truhle a pro jistotu si na ni ještě sedl.

Stella Flores
Nerozlučná dvojka s Nat, i když ta příjemnější z nich. Mám ji ráda, kolikrát se pořádně pěkně nasmějeme. I když.. většinou povídám já. Povýšená na prefektku!



Anet Tow
Šéfredaktorka a jedna z nejbližších lidí, co teď kolem sebe mám. Je pro každou srandu. S ní se prostě nudit nejde. Miluje hvězdy, koně, tanec a nás! #PohromaSvěta, které bych do rukou svěřila vlastní život. Společně se nebojíme ani spadnout do fontány či do odpadkovýho koše.

Caleb Humming
Spolužák, co snad žije famfrpálem. Nevím jestli spí nebo lítá někde na koštěti, nicméně na hodinách už není téměř k zastižení. Plus pro něj, objeví se v momentě, kdy potřebuju zachránit z místa, na kterým bych nejraději zůstala - učebna drakologie.

Eliss Portwood
Sestra mojí sestřičky, takže vlastně i moje. Přestože zradila rodinný business a stala se lvem, stále věřím, že v sobě kus jezevce má.

Lillyan Hind
Tuhle slečnu jsem poznala už o prázdninách před prvním ročníkem, ale víc bavit jsme se začaly snad až v páťáku, za což jsem nesmírně vděčná. Je to skvělá kamarádka, ale mohla by se častěji odvázat. Jako třeba skočit v oblečení do bazénku v prefektských koupelnách. *nakreslený vysmátý smajlík*
Má divný kamarády - děsivej obr! Už se mi o něm i zdálo.

Rose Seamore
Spolužačka a dobrá kamarádka od Anet, zatím jsem neměla úplně moc příležitostí se s ní začít bavit, což je škoda. Rose je skvělá! Jedna z #PohromSvěta. Přestože bychom svět asi nezachránily, rozhodně by nám to slušelo!


Ash Sealen
Celkem fajn kluk, co se dobrovolně podělí o jídlo i o kakao, za což získává velké +. Ovšem Twistera už s ním asi hrát ani nechci - s mým štěstím a jeho.. inovativníma způsobama, bych skončila u Munga.

Faye Ivers
Druhý vládnoucí prvek v redakci, který má společně s tím prvním společnou jistou charakterovou vlastnost - s ní se nedá nudit. Ať už se jedná jen o popovídání nebo hraní Twistera, je to ten správnej člověk na zahnání nudy.
Začala jsem jí říkat švestičko a nejraději bych ji přebarvila. Naštěstí se přebarvila sama.

Snažila se mě pohřbít v písku, ale nepovedlo se - tak třeba příště.

Rose Dragon
Bývalá spolužačka, za jejíž příjmení bych zabíjela. Vychrtlina, ale VAROVÁNÍ! Pokud se    ji budu znovu snažit nakrmit -> hrozí otřes mozku (toho mýho).


Giancarlo Dario von Thean
Jeden z těch mála lidí, co jsem si pustila opravdu k sobě, a když říkám opravdu k sobě.. blbej láskonoš. Ale opravdu jsem se zamilovala do jeho kreseb. Musím si užívat, dokud jeho hennový dráček v mým výstřihu žije!
Přes to všechno je to kamarád, na kterého vím, že se můžu spolehnout.

Finnley Lamont
Spolužák, člen kapely Junkies, spolubydlící Lucase - jen se mě neptej jak to vím, ano? a ke všemu můj osobní polštářek. Podepsal mi fotku, břicho a na koncertě jsem si mohla užít jeho číslo téměř na dosah ruky. Správně trhlej člověk, který je pro každou špatnost.
A stejně hraju líp!

Hugo Gavreau
Spolužák z New Orleans, se kterým jsem se začala bavit až díky Finnovi. Působí jako podivín, ale ve skutečnosti je fajn. Člověk se s ním nenudí a fakt dobře tancuje - fakt  bych si měla pořídit podpatky. Zpěvák Junkies.

Lucas Grey
Eiffelovka s páskou přes jedno oko. Většinou se rozhoduju mezi tím, jestli mu mám skočit kolem krku, zabít ho nebo mu dát pusu. Zatím žije, což by se dalo považovat za dobré znamení. A vlastně i to, že se mi samovolně objeví na tváři úsměv, jen ho vidím. Většinou. 
Moje horší polovička.
Ale už je to minulost. Mám srdce na milion kousíčků. Bolí to, ale jinak to nešlo.

Související obrázek

Alice von Thean 

Alice je někdo, kdo mi už párkrát zachránil život, vyslechla, když jsem to potřebovala. Je skvělá, i když mám pocit, že bych ji naštvat nechtěla. Ale asi mi věří natolik, že mi svěří i vlastního syna, Stuího, jemuž jsem sestrou, jelikož.. Alice je moje mamka! Aneb co dokáže jeden večer s vodní dýmkou!

Artyom Dworkin ♠
Ruskej profesor s perfektním zvonkem. Učil nás lítání a já se kolikrát divila, že někoho tím koštětem nepřetáhl. Dlouho jsem o něm neslyšela, což je škoda. Přestože vzbuzoval v ostatních zvláštní směs respektu a strachu, doufala jsem, že mi pomůže s ruštinou.
Ztracenej

Carl Dawson ♠
Pan profesor, co nás měl ve čtvrťáku na formule a zároveň přítel od Vin, u kterýho jsem strávila snad týden prázdnin. Docela fajn, i když mám pocit, že zapomněl, že mě zná - nebo jen snaha udržet profesní tvář?
Bylo nebylo a z přítele Vin se stal manžel. Věřím, že na ni dá pozor.


Charlotte Coppelion ♠
Naše zástupce kolejního, i když si troufám říct, že ji všichni bereme za kolejní. Ale řekla bych, že kolejní anděl strážný zní líp! Je to vlastně spíš skoro maminka, ale nebudu předbíhat!
Kdykoliv je s něčím potřeba pomoct, je tu. I když nevím, jak by se tvářila, kdybych chtěla pomoct zakopat mrtvolu. To bych šla asi spíš za Alice.
Pomocná síla při anti-soví terapii, i když zatím jí jen dělám recepční. Ale jsem sakra úžasná recepční! O tom není nejmenších pochyb.

Jennifer Claire
Osůbka, která se mě na koleji ujala a pomohla v nejhorších začátcích. A vlastně kdykoliv. Prefektka, primuska a někdo, kdo mi teď na koleji neskutečně chybí. To za ní jsem chodila, kdy mě něco trápilo, to ona mi vařila čokoládu, když mi bylo nejhůř. Chybíš mi, Jenny!

Jon Grath ♠
Numerologie a dějiny. Dva naprosto úžasný předměty, na který jsme vychytali tohodle... Přísnej, dědula, co absolutně neuměl zaujmout. Jen trestal, ale zase mu to šlo fakt dobře.

Mikhail Yuriy Dworkin
Charismatický bratr profesora Dworkina, se kterým si i v Londýně můžu popovídat rusky. Potkali jsme se cestou do Petrohradu, který mi pak i ukázal. Byl svědkem mé nešikovnosti, dokonce to i vyfotil. A pozval mě na wafle!

Nickolas Francis Theodore Fields ♠
Náš pane ředitel. Nemá rád dlouhý proslovy, ale určitě má na to vliv jeho vřelé srdce, které mu nedovolí nás déle zdržovat od jídla. Přestože jsem na něj slyšela všemožný názory, když jsem za ním došla s pochopitelnou a logickou žádostí, kterou jsem si dokázala obhájit, tak mi vyšel vstříc.

Nomos Aquarin ♠
Kolejní Mrzimoru a profesor astronomie - přestože jsme o něm od začátku roku neslyšeli, stále doufáme, že je stále mezi námi. Ale to nemyslím tak, že nás sleduje na nějakým tajným místě!

Oliver Blackwood ♠
Kolejní Havraspáru a náš profesor bylinek. DÁRCE ČOKOLÁDOVÉ ŽABKY! aneb když jsem mu jednou usnula v hodině. Když je potřeba pomoct, tak rád pomůže - nejdřív ale musím vyjít schody až úplně do sedmýho poschodí, uff.

Russel Hawk Edmond Pilcher ♠
Půjčenej pan  dědula  profesor na formule. Ze začátku jsem z něj fakt měla šílenej strach, obzvlášť když svou pozornost zaměřil speciálně na mě - říká mi květináči. Ale poslední dobou už není tak špatnej, jak ze začátku a dostala jsem od něj dárek k Vánocům. Samozřejmě, že to byl květináč, jak jinak.

Terrel Bakari ♠
Draci a obrana. Sympaťák - dokonce nám dal v hodině luštit křížovku a výsledek byla formule kouzla. Snaží se nás zaujmout, za což má malé plus! Zaujmout puberťáky - hodně štěstí, pane profesor.

Vin Claire-Dawson
Vin je někdo, kdo se mě většinu prázdnin ujal, učila mě chytat ryby, vařit - i když s pořádným neúspěchem. Nevím jestli je chyba na její straně nebo jsem prostě jen neschopná. Pro druhé by se někdy nejraději rozkrájela. To díky ní jsem rudovláska!
Šla jsem jí na svatbě za svědka a snaží se mě dát dohromady se zmrzlinou.

Vivien LaMalet ♠
Slečna profesorka, se kterou jsem si mohla nadšeně vykládat o dracích klidně celé hodiny. Bohužel už ji nemáme, ale stejně se za ní určitě někdy zastavím. Brzo.
Stavila jsem se, zasmála jsem se a pravděpodobně získala spolupráci na praktikanta.


Žádné komentáře:

Okomentovat