The brave girl didn't kill the dragons. She rode them.

neděle 1. července 2007

3. Zápis: Všechno nějak rychle utíká

Ahoj tati,

připadá to jen mně, nebo se čas rozletěl neuvěřitelně šíleným tempem a nechce zastavit? Ještě nedávno jsem byla nervozní z nástupu do prvního ročníku a teď už mám za sebou čtvrtý. Páni. A zase musím začít tím, že se omlouvám. Opravdu se pokusím psát častěji.

Kdybych se měla pokusit shrnout poslední dva roky..


Třeťák byl skvělej! Draci - perfektní! Kdybys viděl tu učebnu drakologie! Jediný štěstí, že jsem si tu knížku Pojednání o dracích přečetla už tolikrát, jinak bych byla v hodinách asi slušně v háji. Máme na ně Vivien LaMalet, je skvělá, látku určitě vykládá zajímavě a poutavě, ale ne pro mě.
Většinu hodin jsem seděla v lavici co nejvíc v levo a jen zasněně koukala na iluze draků, které zabírají pomalu půlku učebny! A jací jsou. Prostě nádherní. Určitě bys měl taky problém se soustředěním.

Konec hodiny jsem zpozorovala většinou až v okamžiku, kdy do mě nepřetržitě něco dloubalo. Jak jinak, má drahá sestra si nedokázala odpustit to potěšení. Třeba by mě přehlédli a zamkli s těma iluzema. To by byla panečku skvělá noc!

Dokonce nám jednou během čtvrťáku LaMalet říkala, když nás nemohla dostat z učebny, že přes noc ožívají. Měls mě vidět, jak se mi rozzářily oči. K tomu dodala Lu jen naprosto přesnou poznámku.. Jako bych ji slyšela. "Tak teď už ji odtud nikdo nedostane!" A měla pravdu. Ale máme slíbeno, že nám přespání někdy zajistí, jinak bych tam pravděpodobně stála ještě dnes.

Dalším novým předmětem byla Péče o kouzelné tvory, na kterou máme naši zástupkyni Mrzimoru, Lottie. Ta by mě hnala, kdyby věděla, že o ní mluvím jako o Lottie někde mimo její kabinet. Můžeme dělat, že to píšu u ní, že jo?

Dále tu máme numerologii. Zaujala mě, jenže pro naprosté nadšení nás všech jsme vychytali Gratha. Proč zrovna jeho?! Ve třeťáku nás s látkou seznámil skvěle, to se musí nechat. Ale čtvrťák? Poté co oznámil, že vypíše konzultační hodiny, jsme o něm celý rok neslyšeli. Takže jsme museli jít s Lucem k řediteli poprosit o materiál ke zkoušce, kterému se nám nedostalo.

Mám takový pocit, že kdyby tam byl jen Luc, pravděpodobně by skončil podobně jak ten kluk a holka ze Zmijozenu a my se s zápisky mohli rozloučit.. Párkrát jsem nestíhala divit, co si k řediteli všechno dovolil. Ale naštěstí to dobře dopadlo a mně se povedlo vyžehlit všechny jeho přešlapy a.. numerologie je snad v kapse!

Což mi připomíná, že nevíš kdo je Luc..

Luc je skoro dvoumetrová Eiffelovka, co má tu čest si říkat můj přítel. Když tak nad tím uvažuju, může být Eiffelovka pirátem? Asi může, jelikož ve většině případech je Luc k vidění s páskou přes oko.
Vlastně jsem mu jednou padla přímo do náruče a od té doby se do ní vracím. Už je to rok, čímž se znovu dotáváme k tomu, jak šíleně ten čas utíká. Během čtvrťáku jsme spolu strávili snad dva měsíce v jedné polorozpadlé místnosti a spokojeně si užívali přítomnost toho druhého.
Je zvláštní, jak existence jedné osoby dokáže zásadně ovlivnit mou vlastní. Do té doby, než jsem se začala bavit s Lucem, jsem nikdy nějak často nelítala po večerce po hradě a teď? Téměř každou noc, nedokážu si představit, jak bude probíhat páťák. Ten kluk má na mě vážně špatnej vliv.
Slíbil mi, že mě tyhle prázdniny vezme k nim do Irska, naučí mě jezdit na koních, rybařit.. seznámí mě s jeho rodinou. Abych řekla pravdu, jsem z toho docela nervozní, takže se na to pokusím nemyslet.

V tom případě!

Doufám, že letošní prázdniny budou alespoň z poloviny tak skvělý, jako ty loňský.
To jsem ti vlastně taky ještě neřekla! Minulý prázdniny jsem jela asi na měsíc za tvojí mamkou do Petrohradu  в Санкт-Петербург. Babička je skvělá! Ukázala mi město, začala učit rusky - docela s tím bojuju, ale kvůli tobě to zvládnu, uvidíš! - a dokonce.. zařídila návštěvu Rumunské dračí rezervace! Viděla jsem je, tati! Já je opravdu viděla!
Živý, v plné ohromnosti.
Já, doufám, že by ses za mě nestyděl, ale nechtěla jsem odjet, tak mi slíbili, že jim můžu po škole pomoct. No věřil bys tomu, tati?!

Fakt nechápu, proč si babičku nechal v Rusku samotnou. A nevymlouvej se na mě, tohle se prostě nedělá! Kdybys mě teď viděl, tak se na tebe mračím. *nakreslený mračící smajlík*

Ach jo, stejně tě mám ráda!

Tvoje Cass



Žádné komentáře:

Okomentovat